woensdag 1 september 2010

Ik tik, jij tikt, iedereen tikt!

Eerst en vooral dank je Dutch Apple om mij te tikken :)

Hier dan mijn vragenlijst!

* 4 dingen uit je (hand)tas

- Mijn GSM

- Muntjes

- Lippenbalsem

- Haarborstel


* 4 dingen uit je bureau lade

- Een doos vol met briefjes

- Patronen en patroonpapier

- Mijn agenda

- Kleurpotloden en stiften


* 4 favoriete dingen uit je slaapkamer

- Mijn paspop!!

- Mijn nieuwe kast

- Mijn kaptafel met spiegel

- Mijn kaartenboom


* 4 favoriete dingen de je altijd al heb willen doen (maar nog nooit hebt gedaan)

- Modeshow bijwonen

- Duiken

- Naar New York gaan

- Hondenfluisteraar worden


* 4 dingen die je op dit moment erg leuk vind

- Rommelmarktjes

- Bloggen (moet nog wat wegwijs geraken)

- Creatief bezig zijn en dan vooral met stoffen

- Uitkijken naar mijn vakantie naar Barcelona met vriendinnen


* 4 liedjes die ik niet uit mijn hoofd kan krijgen

- Je hebt een vriend - K3 (hihi)

- Fallin - Alicia Keys

- Bonzai (weet niet van wie dit is)

- Last summer - Lost Prophets


* 4 dingen die je niet van mij weet

- Dat ik soms hele luie dagen heb :)

- Ik slaap nog altijd met een knuffel in bed

- Dat ik binnenkort een opleiding ga volgen voor kleur- en stijlconsulente

- Dat ik een VERSCHRIKKELIJKE angst heb voor spinnen!!!!


En dan de 4 mensen die ik tik......
- Caet's blog
- Homemade by Nancy
- Ilse
-La Fille Hella

Hopelijk kennen jullie mij nu wat beter!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten